MY ONLY SUPERMAN
Tigapuluh-lapan-duapuluhsepuluh
Two souls with but a single thought,
Two hearts that beat as one
We are ImeraIezz

Sabtu busy sangat!

Views
Hari ini hari Isnin. Aku tak ada rasa nak pegi sekolah. Padahal harini dapat result tau. Rasa rasanya ramai juga tu tak pergi sekolah. Aku tengok ramai sahaja yang online haha.

Sabtu & Ahad. Aku ada openhouse banyak sangat sampai ada yang aku tak pergi. Hm, mesti diorang terasa. Sorry korang. Tetamu di rumah harus di layandahulu tambah lagi aku penat haha.

Pada Sabtu, pagi-pagi lagi aku dah bangun. 730 am. bayangkan. Hahaha. Sebabb, aku sakit perut hihi. Okay apa apa ajelah. Sebenarnyaaa, bangun pagi-pagi cause ada agenda pada hari Sabtu. Mula nya nak pergi rumah Ieqaa dekat Selayang. But then, kawan aku Illi pun ada buat openhouse. Of course aku rasa bersalah. Harhar. MF baik sangat sudi temankan kita. 

Aku dengan pakai baju kebaya naik LRT sampai dekat Ts. Bayangkan. Haa, kau bayangkan jelah! Hahaha.  Aku pakai kebaya on that time cause aku nak pergi rumah Ieqaa terus. Mula nya rancang macamtu. Aku malu nak jumpa MF pakai macam tu time tu. Malu sangat sangat. Tunggu dia punya lah lama. Sabar aje. Betull...

Dia pakai baju putih. Dia nampak handsome hihihi. Tappii, aku tak suka orang handsome. Nanti org suka. Muahahaha jahat betul. Time dia makan, aku buat keputusan nak pergi rumah Illi. Nanti balik tak sempat pula nak pergi rumah Illi. Malam lagi ada orang nak datang. Ada Flash mob dekat BB! Yabedda Beddu. 

Aku dapat belon orange tuu, tapi ada dekat adik Illi. Hahaha. Ramai gila lah orang. Crowded sangat. Aku dah tak tahan duduk sana. Panas, melekit dengan kebaya lagi. Semua ada. --' Apa lagi, ajak la MF pergi raya rumah Illi. Yg penting Sabtu aku memang penat sangat & happy with MF! 

Kita sayang sangat MF kita. Hahaha. Ada benda yang menggembirakan untuk hari itu. Terima kasih B. I LOVE YOU!!!




No comments:

Post a Comment