MY ONLY SUPERMAN
Tigapuluh-lapan-duapuluhsepuluh
Two souls with but a single thought,
Two hearts that beat as one
We are ImeraIezz

Fright Night tak syok!

Views
Yelllowwwwwwwwppppppppppp! Hihihi. Hello. hari ni aku tak sekolah. Lagi -- Dapat cuti free lah. Budak budak PMR periksa. All the best tau (Y) Aku dulu periksa PMR malam sempat lagi main phone 2jam. Muehehe. Tu zaman aku 2tahun lepas. Sekarang? Hoho, macam macam.

Hari Sabtu lepas, 1 Oktober 2011. Woot, cantik date 1 Oktober :) Hehehe. Pergi keluar dengan MF. Berdua je! Alolo sweetnya. Sweet paling lah Muehehe. Kami 2 main keluar je, tak tahu nak pergi mana pun. Last last dia ajak pergi tengok movie. Pergi lah Ts, amboi ramainya beratur T_T Jenis aku, aku tak suka beratur kalau lembs. Nasib time tu line kejap je. Kami 2 tak tahu nak tengok movie apaaaaaaaaaaaaaaaaa. Terpandang pula Fright Night punya banner. Sinopsis macam best.

Last-last beli Fright Night. Aisehmen. Takde ramai dah tengok. Haha! Memang ler, cerita dah lama pula. Lepas beli tiket, around 4:40pm baru start. MF malam nanti nak pergi tengok bolaaa, nak ikut :< Tappii, tak ada transport nak balik hua hua hua -_- Sambil teman MF makan, MF suruh janji jangan tutup mata nanti tengok. Eh, tak ada hal! Aku berani lah. Tskk tskk.

Aisehmennn, cerita tu tak ada seram mana pun. Haha. Ingat seram lerr sangat. Nanti aku nak tengok Paranormal Activity 3. Kennot wait!!! Tapi, kena tengok dgn MF juga ler sbb aku penakut broooo. Hahaha, malam tu kami 2 balik awal sangat. Mana tak, MF nak tengok bola. Ok lain kali kita pergi 2 lah eh? :> Hehe.

Peperiksaan SPM lagi berapa hari berapa bulan je. Aku masih duduk depan pc layan Facebook & Twitter. Adeh T___T





No comments:

Post a Comment